Luen vanhaa blogiani ja inspiroidun. Mä olen ollut niin innokas ja niin innoissani painon pudotuksesta. Nyt vaan kiroan pärrään ja syyllistän itseäni. Ei se niin mene. En tiedä, mistä vitusta mä oikein sen mun motivaationi revin siihen helvetilliseen laihdutukseen, mitä mulla silloin oli. Söin tajuttoman vähän, join mehua vaan ja jotain pari lihapullaa per pvä. Ja laihduin. Join mehua sen verran, että elimistö pysyi toiminnassa, ei mennyt säästöliekille.
Kirjoittelin blogiini todella usein. Aamulla ensimmäiseksi menin kirjoittamaan blogiini, ennen kouluun lähtöä ja heti koulusta tultua menin kirjottelemaan taas.

Voi kumpa löytäisin tuollaisen motivaation jälleen itselleni jostain.

Luen nyt tuota vanhaa blogia ja yritän yritän yritän jälleen löytää jostain tuommoisen innon ja halun laihtua!

Sitten lähden ulos lenkkeilemään.