En ole kirjoittanut. On ollut aika epäonnistuja-fiilis. Surkea, luuseri, "ei musta mihinkään ole"-olo. Ja se jos mikä tosiaan on surkeaa. Painoin eilen aamulla suihkun jälkeen (kuinka paljon märät hiukset lisää painoa?) 91,7kg. S-u-r-k-e-a-a !

Mä olen syönyt niin tuhottoman paljon, etten edes ole jaksanut/halunnut/tahtonut/pystynyt listaamaan saati sitten laskemaan kaloreita.

Mulla on todella todella todella turvonnut olo. Vaatteet tuntuvat entistä piukemmilta ja läskit tuntuvat tursuvan ja olen paisunut.

Tänään olen syönyt ~500-600g irtokarkkeja, 3/4 osaa pizzaa, cocis zeroa, voileipäkeksejä tajuttoman paljon, lakrisalia. En muista mitä muuta. Aamulla heräsin joskus 11-12 aikaan, sitten en kai syönyt mitään.. En muistaakseni? Ja sitten lähdin kaverin kanssa Makuuniin, jossa ostettiin irtokarkkeja ja limsaa. Ja sitten söin noita voileipäkeksejä. Sitten pizzaa. Karkkia, karkkia. Hmm. En kai sitten muuta. Ihme. Luulin syöneeni paljon, paljon enemmän.

En ole juoksemassakaan käynyt. Pelkään sen jäävän. Torstaina en käynyt, koska äiti oli ehtinyt jo koiran kanssa ulos. Perjantaina ja lauantaina kaveri oli meillä, joten en sitten "päässyt". Ja vatsojakaan en ole tehnyt. Että läskittää.

Olen todella pettynyt itseeni.

Tällä hetkellä tuntuu siltä, ettei laihduttamisesta tule yhtään mitään. Surkeaa! Ei, ei pitäisi haukkua itseäni. Se ei, niin kuin olen jo aikaisemmin huomannut, ole auttanut. Vaan pitäisi vaan kehua itseäni, jotta saisin itseni jälleen liikkeelle.

Nyt pitää aloittaa uusi viikko hieman tehokkaammin. Tahdon painoa pois! Perkele.

A) Syön vain silloin kun on nälkä
B) Syön 1000-1200kcal/per pvä
C) Listaan kaikki syömiset päivittäin. / Alan täyttämään rav.terapeutin listaa
D) Juoksen joka ilta
E) Jumppaan joka ilta
F) Vähennän herkkuja. Saa syödä, mutta kohtuudella. Toisin sanoen, EI yli 200g karkkia per pvä. Vain yksi jäätelö päivässä, jos semmonen on pakko syödä. Vain yksi suklaapatukka per pvä, jos semmonen on sitten täysin välttämätöntä syödä.
G) Mittaan viikottain vyötärön, rinnan ympäryksen, lantion, reidet.
H) Käyn vaa'alla kerran viikossa, keskiviikkoisin.
I) Kannustan itseäni ja TSEMPPAAN!

Siinä taisi olla ne tärkeimmät. Siitä sitten vaan toteuttamaan.

 

1238439520_img-d41d8cd98f00b204e9800998e