• 2 jaffakeksiä 101kcal
  • kasvispasteija 140kcal
  • 13 marianne karkkia 286kcal
  • fami suklaapatukka 173kcal
  • 7 noblessea 196kcal
  • 2 kolmioleipää 435kcal
  • 1½ näkkileipää 120kcal + 80kcal

yhteensä 1531kcal

Tekisi mieli kiroa pärrätä ja kovaa. Ja paljon. Ottaa päähän. Miten en saa itseäni hillittyä. Tämä kaikki lihavuus on vain ja ainoastaan pelkkää itsehillinnän ja itsekurin puutetta. Enkä kestä tällaista.

Aion tehdä juoksemisesta itselleni joka päiväisen tavan. Mä juoksen joka päivä. Mä jumppaan joka päivä. Jos sataa kaatamalla, voin harkita uudelleen. Mut sitten jumppaan lenkinkin edestä. Mä tahdon laihtua prkl!

Mä olen kyllästynyt läskeihini. En tahdo elää elämääni tällaisena mammuttinorsuna, joka hengästyy pienemmästäkin ja jolle ei mahdu mitkään kauniit vaatteet päälle. Jos mahtuu, käy niin, että mahtuu, niin sitten ne näyttävät ihan järkyttävän kamalilta! Ja tahdon olla kaunis ja hoikka! Tahdon nauttia olostani, olla itsevarmempi ja luottaa itseeni. Tuntea itseni sopivaksi. Enkä aina tahdo hävetä itseäni. Se on niin helvetillistä.
Lihavuus on niin helvetillistä. Ja lihavuuden myötä elämäkin.

Tahdon näyttää hyvältä kesällä. Realistinen tavoite tuo 10kg 9 viikossa, ainakin mielestäni. Mutta tahtoisin enemmän. Pelkään, etten tällä kalorimäärällä ja näillä roskaruuilla ikinä tavoita tuota lukemaan, en ainakaan kesään mennessä. Haluaisin painaa 76kg kesäloman ensimmäisenä päivänä. Se tietäisi siis sitä, että laihduttaisin 15kg yhdeksässä viikossa. Onko se mahdotonta?