Paino: 91,4kg

Ette arvaa, kuinka kamala olo mulle tuli, kun tajusin, että olen lihonut tuossa parissa päivässä. Tai no paino noussut. Vain -300g viikossa! VAAAN! Vittu. Se tuskin mitään laihtumista ole.

Olen lohduttanut itseäni arvatkaas millä! Syömisellä! Vittujen vittu.

Olen pahoillani, että kiroilen näin paljon. Olen vain niin vitun vihainen itselleni. Pettynyt. Todella pettynyt. Olen hakannut itseäni. Lyönyt, hakannut. En enää niin paljon, että mustelmia tulisi, mutta kuitenkin. Ihan kuin se jotain auttaisi. Paskat.

  • jäätelötuutti 190kcal
  • 2 pizzapalaa 550kcal
  • ruisleipä + juusto + kurkku 60kcal + 14kcal + 25kcal
  • 2 kaurakeksiä 64kcal
  • 1½ lihapullaa (kotitekosia) 100kcal
  • ananaskarkkeja 170g 672kcal

Yhteensä 1675kcal

No, ei niin pahasti. Ellen sitten huijaa itseäni taas. Ellen ole unohtanut jotain. En usko kuitenkaan, että tällä kertaa olisin mitään unohtanut.

Lähden juoksemaan tässä pian. Nyt ei sada ja muutenkin aikaa enemmän juosta, kun kello ei ole kuin vasta yhdeksän. Eilenkin juoksin joskus puoli yhdentoista aikaa.
Mun koirani vaan ei hirveästi juoksemisesta tykkää. Pistää vastaan kuin mikäkin ja saan vetää sitä perässäni.