Kuuden aikaan päätin, että nonni, nyt en syö enää helvetti yhtään enempää. Mut mitä. Söin, söin, söin. Ja sitten niin, söin lisää. Ja vähän lisää. Lisäää, lisää, lisää. Vittu lisää. Om nom nom nom.

En tiedä, uskallanko alkaa listaamaan, muistanko edes kaikkea. Eilenkin unohdin, että olin syönyt jäätelön.. Ja se pitäisi lisätä tuohon eiliseen listaan.

  • 2 pullaa 600kcal
  • 2 kulhollista jugurttia ja fitness (fatness) -muroja 4dl + 2dl 160kcal + 200kcal
  • 10 tikkaria (jep) 500kcal
  • spagettia 200g 200kcal
  • 2 vanilijavanukasta 250g 250kcal
  • suklaavanukas 85g 122kcal

yhteensä 2032kcal

Ja mietin, että mitäköhän oon mahtanu unohtaa.

 

Tahdon kuolla. Tahdon tappaa itteni ja päästä tästä helvetistä.

 

Okei joo. Tuota en saisi sanoa. Mut se on julma totuus. Mieluummin kuollut kuin lihava.

Eräs tärkeä ihminen korjasi, että kun olin laskenut, että yhdessä pullassa olisi 150kcal ja sitten kahdessa, että hänen pullissaan on aina 200kcal ainakin ellei jopa 300kcal. Vittu. Olisi antanut vaan mun huijata itseäni. Olisi vaan mun ymmärtää ja laskea, että olen syönyt tänään vain ja ainoastaan 1600kcal. (Lisäsin tikkareihin 100kcal, koska luultavasti olen siinäkin kohtaa huijannut.) Ja nyt mä vittu syytän häntä kaikesta. Näin tyypillistä multa. Että mä vihaan itseäni. VIHAANN. V i h a a n. Tulisipa joku yön aikana ja päästäisipä mut tästä kurjuudestani.